Opatrunek AQUA Gel 10 x 12 cm

Zamówienie
Cena: 7.30 zł.
Dostępny od ręki

Opatrunki są sterylne, przezroczyste, elastyczne oraz odpowiednio wytrzymałe mechanicznie. Poza walorami łagodzenia czy też wręcz zniesienia bólu przy zmianie opatrunku, a także doskonałym efektem kosmetycznym (szczególnie przy oparzeniach) – należy podkreślić oszczędności finansowe przy stosowaniu opatrunków Aqua-Gel. Osiąga się to przez skrócenie czasu leczenia oraz zmniejszonego zużycia gazy, bandaży, antybiotyków i leków stosowanych w leczeniu tradycyjnym.

Cechuje się:

· likwiduje ból, dając choremu uczucie kojącego działania

· stanowi barierę dla bakterii z zewnątrz

· zapewnia dostęp tlenu do rany

· zapobiega powstawaniu przerostowych blizn

· umożliwia łatwe doprowadzenie leku do rany bez usuwania opatrunku (poprzez nawilżenie zewnętrznej powierzchni opatrunku roztworem leku, wprowadzenie leku pod powierzchnię opatrunku lub spęcznienie w roztworze leku przed założeniem)

· wykazuje dobrą adhezję do zdrowej skóry i rany bez tendencji do przyklejania się, co umożliwia bezbolesną zmianę opatrunku

· podczas zmiany opatrunku usuwane są z rany wydzieliny, włóknik oraz tkanki martwicze pozostawiając nieuszkodzoną ziarninę

· jest elastyczny, miękki lecz wystarczająco wytrzymały, dzięki czemu może być stosowany do pokrywania takich powierzchni ciała, których nie uruchomienie jest kłopotliwe np. stawy, dłonie, twarz itp.

· jest przezroczysty, co umożliwia kontrolę przebiegu leczenia bez konieczności zdejmowania go

· jest nie alergizujący

Aqua gel dostępny jest także w innych wymiarach