Opatrunek AQUA Gel 10 x 12 cm

Zamówienie
Cena: 8.99 zł.
Dostępny od ręki

Opatrunki są sterylne, przezroczyste, elastyczne oraz odpowiednio wytrzymałe mechanicznie. Poza walorami łagodzenia czy też wręcz zniesienia bólu przy zmianie opatrunku, a także doskonałym efektem kosmetycznym (szczególnie przy oparzeniach) – należy podkreślić oszczędności finansowe przy stosowaniu opatrunków Aqua-Gel. Osiąga się to przez skrócenie czasu leczenia oraz zmniejszonego zużycia gazy, bandaży, antybiotyków i leków stosowanych w leczeniu tradycyjnym. Cechuje się : · likwiduje ból, dając choremu uczucie kojącego działania; · stanowi barierę dla bakterii z zewnątrz; · zapewnia dostęp tlenu do rany; · zapobiega powstawaniu przerostowych blizn; · umożliwia łatwe doprowadzenie leku do rany bez usuwania opatrunku (poprzez nawilżenie zewnętrznej powierzchni opatrunku roztworem leku, wprowadzenie leku pod powierzchnię opatrunku lub spęcznienie w roztworze leku przed założeniem); · wykazuje dobrą adhezję do zdrowej skóry i rany bez tendencji do przyklejania się, co umożliwia bezbolesną zmianę opatrunku; · podczas zmiany opatrunku usuwane są z rany wydzieliny, włóknik oraz tkanki martwicze pozostawiając nieuszkodzoną ziarninę; · jest elastyczny, miękki lecz wystarczająco wytrzymały, dzięki czemu może być stosowany do pokrywania takich powierzchni ciała, których nie uruchomienie jest kłopotliwe np. stawy, dłonie, twarz itp.; · jest przezroczysty, co umożliwia kontrolę przebiegu leczenia bez konieczności zdejmowania go; · jest nie alergizujący. Aqua gel dostępny jest także w innych wymiarach. Cena zalezy od wielkości.