Opatrunek AQUA Gel 5,5 x 11 cm

Zamówienie
Cena: 4.99 zł.
Dostępny od ręki

Opatrunki są sterylne, przezroczyste, elastyczne oraz odpowiednio wytrzymałe mechanicznie. Poza walorami łagodzenia czy też wręcz zniesienia bólu przy zmianie opatrunku, a także doskonałym efektem kosmetycznym (szczególnie przy oparzeniach) – należy podkreślić oszczędności finansowe przy stosowaniu opatrunków Aqua-Gel. Osiąga się to przez skrócenie czasu leczenia oraz zmniejszonego zużycia gazy, bandaży, antybiotyków i leków stosowanych w leczeniu tradycyjnym.

Cechuje się :

· likwiduje ból, dając choremu uczucie kojącego działania

· stanowi barierę dla bakterii z zewnątrz

· zapewnia dostęp tlenu do rany

· zapobiega powstawaniu przerostowych blizn

· umożliwia łatwe doprowadzenie leku do rany bez usuwania opatrunku (poprzez nawilżenie zewnętrznej powierzchni opatrunku roztworem leku, wprowadzenie leku pod powierzchnię opatrunku lub spęcznienie w roztworze leku przed założeniem)

· wykazuje dobrą adhezję do zdrowej skóry i rany bez tendencji do przyklejania się, co umożliwia bezbolesną zmianę opatrunku

· podczas zmiany opatrunku usuwane są z rany wydzieliny, włóknik oraz tkanki martwicze pozostawiając nieuszkodzoną ziarninę

· jest elastyczny, miękki lecz wystarczająco wytrzymały, dzięki czemu może być stosowany do pokrywania takich powierzchni ciała, których nie uruchomienie jest kłopotliwe np. stawy, dłonie, twarz itp.; · jest przezroczysty, co umożliwia kontrolę przebiegu leczenia bez konieczności zdejmowania go

· jest nie alergizujący.

Aqua gel dostępny jest także w innych wymiarach.